poniedziałek, 23 stycznia 2017

herbata a chudnięcie bez wysiłku fizycznego

herbata a chudnięcie bez wysiłku fizycznego


Zadanie nie jest ulubionym tematem większości ludzi planów dietetycznych. Więc kiedy mówię ludziom mogą stracić 20 funtów rocznie, bez wysiłku, są one wszystkie uszy. Ten artykuł będzie dotyczyć, jak schudnąć bez ćwiczeń.

Po pierwsze, chcę zacząć od opowiadać pewną historię.

Jak Jadłam kolację z moimi dziećmi na drugi dzień, pytali mnie, co jest nie do picia. Powiedziałem zwykły, woda, herbata i kool pomocy. Pytali, czy mogą mieć sody. Przez większość czasu nie mam powiedzieć, a oni dostać szklankę wody lub herbaty.

mówię Palenie wiem soda ma zbyt wiele kalorii. Zbyt dużo pustych kalorii. Jak oglądałem je zjeść obiad i wypić swoje napoje gazowane, wziąłem puszkę i spojrzał na etykiecie.

Gdy czytam etykiety i zobaczył ile kalorii jeden 16 uncji soda miałem, miałem myśli. Jeśli jeden 16 uncji soda ma 210 kalorii i istnieją 3500 kalorii w funta, jeśli wyciąć soda z diety można stracić 21,9 funtów rocznie. Bez ćwiczeń.

Chodzi o to, wiele osób pije więcej niż jeden sody dziennie. Cięcie wodą sodową z diety może pomóc stracić więcej niż 20 funtów.

Więc rodzice, jeśli martwisz się o otyłości u dzieci, jeden z najprostszych sposobów na utrzymanie masy ciała dziecka w dół jest wyciąć sody. Dieta lub regularne.

Teraz nie myśl diet soda jest odpowiedzią albo. soda Dieta ma chemikalia do smaku trochę jak zwykłej odpowiednik. Substancje te nie są zdrowe dla Ciebie albo.

Co do picia, zamiast sody? Woda oczywiście. Ale woda nie jest atrakcyjna i nie ma opakowania ozdobne lub zabawne reklamy. Woda będzie utrzymać wagę off.

Jak pić więcej wody? Dodać trochę aromatu. Dodać 100% soku winogronowego i soku jabłkowego i rozcieńczyć je razem. Dodać trochę soku z cytryny z wodą. Zielona herbata, yerba mate, herbata czarna i inne zdrowe alternatywy dla sody. Użyj miodu lub stewii zamiast cukru do słodzenia herbatę.

Utrata wagi nie musi być trudne. Właśnie pokazano Ci w prosty sposób stracić 20 funtów rocznie bez ćwiczeń i nie będzie kosztować dużo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz