wtorek, 14 marca 2017

Dlaczego klienci kochają swoją markę?

Dlaczego klienci kochają swoją markę?


Dlaczego oni kojarzą się z marką? Co zrobiłeś ostatnio wzmocnić tę lojalność wobec marki - i co zrobiłeś, aby zmniejszyć swoją markę, czy też w ogóle wiesz? Tak często korporacje są w takim pośpiechu, aby obniżyć koszty, zwiększyć zyski, które zapominają o klienta - te rzeczy, które kierowały klientów do ich marek w pierwszej kolejności - wziąć te rzeczy i raz klienta marki lojalny migruje do konkursu .

Podczas, gdy dana osoba posiada prywatnego wpisowe do marki, są one mało prawdopodobne, aby przełączyć się jednak, jeżeli klient czuje się opuszczony lub nie dbają o nich, straciłeś swoje największe aktywa i siła marki. Jednym z najprostszych sposobów, aby wywołać nieufność pomiędzy klientami i firmami jest niesprawiedliwe z polityką powrotów, ceny, promocje, rabaty, lojalności programów w celu push up dolnej linii.

Jeszcze nie tak dawno czytałem Badanie artykuł z jednej z elitarnych Stowarzyszeń Brand, wskazała, że ​​wśród wszystkich restauracji fast food (QSRs - Quick service Restaurants) najbardziej znany ze wszystkich, został zgłoszony do najbiedniejszych usługi, najwięcej skarg, a większość niezadowolenie, co gorsza, jest to już dwa lata z rzędu. Ray Kroc nie byłby bardzo dumny. Dobrze więc, porozmawiajmy.

Jako Brand Kochająca Konsumentów (BLC) ja, podobnie jak inne BLCS noszą pewną markę obuwia sportowego i odzieży, jedzenia określonych potraw markowych i przejść do Premier Markowe kawiarni. Zauważyłem coś na temat tego konkretnego markowych kawiarni z 10s tysięcy punktów sprzedaży na całym świecie i bardzo zauważalną zielonym logo. - Że napoje kawowe i mieszane kawy po prostu nie smakuje już tak samo

W przypadku klientów nie czujesz się dobrze, aby pracownicy lub pracownicy narzekają marki do klientów - to są na twardym lądowaniem. Weźmy debatę płacy minimalnej. Jeżeli pracownicy skarżą się na ich wynagrodzenia, godziny, zmiany, świadczeń opieki zdrowotnej lub firmy w każdym razie, to klient będzie uwierzyć je przed wszelkimi komunikacji korporacyjnej można dostarczyć za pośrednictwem mediów społecznościowych i kampanii e-mail.

Użytkownik nie może o tym wiedzieć ale ze względu na "walce o $ 15 / godzina płaca minimalna" jesteśmy świadkami szybkiego wdrażania kiosków w QSRs. W to wątpić? Więc, proszę obejrzeć film YouTube pt. "Budowanie lepszego Mac Donalds, tylko dla ciebie," On the Micky D's kanale YouTube

Pracownicy muszą mieć lojalności wobec marki w przeciwnym razie siła marki zatrzyma budynku i upadek powrotem, i to jest długa droga w dół, aby przejść. Nie bierz moich słów lekko, myśleć na ten temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz