sobota, 29 kwietnia 2017

całe ziarna kawy - pełny przegląd

całe ziarna kawy - pełny przegląd


Jeżeli jesteś selektywne pijący kawę jak ja, to najprawdopodobniej już wiedzą, że całego ziarna kawy jest zdecydowanie sposobem udać się. Nawet tylko przeciętne całe ziarna kawy marki smakują całkiem dobrze, gdyby parzona tuż po zmieleniu.

Można znaleźć jedne z najlepszych ziaren kawy w całej Kostaryce. Jako obszaru znanego ze swojej kawy, byłem chętni, by spróbować oryginalnych Kostaryki browarów podczas mojej wizyty tam w zeszłym roku i byłem totalnie zszokowana, kiedy ja. Pomimo faktu, że chciałem, aby doświadczenie tak długo, jak to możliwe, oczywiście prowadzone tyle kawy ze mną jak mogłem zmieścić w moim kolorze obudowy. Wiedząc o tym, że świeżość jest znacznie lepiej zachowany, gdy ziarna są jeszcze za grunt, tylko sprowadzony całego ziarna kawy, aby dłużej. Kiedy wróciłem do domu, szybko umieścić trzy z czterech worków kupiłam do zamrażalnika, a drugi z lewej do natychmiastowego użycia. Ilekroć kruszone że ziarnistej transportowany mnie z powrotem do Kostaryki, a ja byłem w raju pijących kawy przez kilka następnych miesięcy. To dobrze, że nie przywróci już zmieloną kawę; byłoby stracił dużo jej niepowtarzalny smak.

Jednocześnie problem z całego ziarna kawy jest to, że trzeba go szlifować, co oznacza, że ​​trzeba kupić młynek do kawy. Ponadto, młynki do kawy może być ból do czyszczenia, i to tylko dodatkowy krok trzeba podjąć przed wyprawą kawę. Jeśli smak nie jest aż tak ważne dla ciebie, i / lub gdy zabraknie czasu lub cierpliwości, całe ziarna kawy prawdopodobnie nie spodoba się wam, że dużo. Większość pijących kawy znam nawet nie mają młynku do kawy; nabierania się kawy "proszek" w maszynie, a naciśnięcie przycisku jest zakres ich doświadczeń parzenia kawy. Oczywiście, nie jest to coś miłego na temat po prostu będąc w stanie dodać trochę już zmieloną kawę w maszynie io pulę warzone w ciągu zaledwie kilku minut, nie było zbyt wiele wysiłku. Z tego powodu, zazwyczaj utrzymać zarówno całe ziarna kawy i już zmieloną kawę na rękę. Do czasu, kiedy jestem w pośpiechu, używam mieloną kawę, a jeśli mam czas na odpoczynek będę szlifować trochę świeżego ziarnistej delektować się jego smakiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz